Ako získať 4 krát nie od zákazníka, ktorý chce len zaplatiť

Autor: Miro Veselý | 4.6.2018 o 8:13 | Karma článku: 6,14 | Prečítané:  2124x

V poslednej dobe namiesto toho aby ste zaplatili za tovar musíte najskôr 4-krát povedať nie. Možno to poznáte aj vy. Ponáhľate sa z práce a chceli ste už čo najrýchlejšie opustiť tú radu v obchode...

Pred pár rokmi sa kupovalo jednoducho.

  1. Priniesli ste tovar k pokladni.
  2. Predavač vám povedal cenu.
  3. Zaplatili ste.

Všetko je jasné a rýchle. Ako plynuli roky, marketéri v hypermarketoch si vymysleli rôzne vernostné karty, aby nás lepšie mohli špehovať. Potom im legislatíva nariadila igelitové vrecká nedávať, ale predávať. Nuž a teraz sa v sebe bije GDPR a túžba vedieť všetko lepšie, než samotný zákazník. A tak vyložíte tovar na pokladňu a často začne takýto dialóg:

  1. Pokladňa: Dobrý deň. Chcete si kúpiť igelitovú tašku?
    Zákazník: Nie. 
  2. Pokladňa: Máte našu skvelú zákaznícku kartu?
    Zákazník: Nie.
  3. Pokladňa: A chcete mať našu skvelú zákaznícku kartu?
    Zákazník: Nie.
  4. Pokladňa: Zbierate body?
    Zákazník: Nie, už chcem nakupovať. Mám ísť niekam, kde neotravujú?

Najnovšie ešte v súvislosti s GDPR niektoré obchody nasadili novú taktiku mučenia zákazníkov. Každých pár desiatok sekúnd opakuje tlampač ľúbezným hlasom, aby sme obchodu zverili svoje osobné údaje a s láskou im schválili že ich budú mať. 

Čo bude o pár rokov? Namieri na nás pokladník silné svetlo a zaháji výsluch. Aj bez vernostnej karty bude vedieť, že často kupujem kaleráb. Ako to, že dnes som ho nekúpil? 

Ktovie prečo? Pomyslím si v duchu...

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

EKONOMIKA

Mala Slávika aj Miss, teraz Forza končí. Aký bol jej príbeh?

Produkčný dom má finančné problémy.

DOBRÉ RÁNO

Dobré ráno: Tajní mali o únose informovať, prezident o ničom nevie

Tajní si údajne splnili povinnosť. Akú?

Stĺpček Petra Schutza

Ak môže krachnúť Forza, v šoubiznise nemá isté nikto nič

Kováčikova firma „obhospodarovala“ najlukratívnejšie eventy,


Už ste čítali?