tipy-ako-mozete-svoje-texty-vylepsit
Miro Veselý

Tipy, ako môžete svoje texty vylepšiť

Písanie textu sa týka azda každého blogera. Možno vám príde vhod pár tipov, ako si môžete skontrolovať kvalitu svojich textov rýchlo a ľahko. 

4.12.2017 o 10:06 | Karma článku: 1,89 | Prečítané:  530x | Diskusia: 3 príspevky
overte-si-kto-vsetko-sa-chvali-ze-robil-pre-vasu-firmu
Miro Veselý

Overte si, kto všetko sa chváli, že robil pre vašu firmu

Bežná prax pri najímaní nových dodávateľov je pozrieť sa na výsledky ich práce. Táto prax však v niektorých oblastiach môže predstavovať aj riziko. Potom je lepšie zmluvne si ošetriť, aby ste nefigurovali, ako…

30.11.2017 o 14:22 | Karma článku: 1,85 | Prečítané:  611x | Diskusia: 0 príspevkov
tlacidlo-like-nepatri-na-firemny-web
Miro Veselý

Tlačídlo like nepatrí na firemný web

Sú všade. A takmer nik už na ne nekliká...Väčšina šablón a firemných webov dnes má tlačítka sociálnych sietí. Odmerajte si, či to pre vás robí nejaký úž

28.11.2017 o 10:13 | Karma článku: 2,45 | Prečítané:  498x | Diskusia: 4 príspevky
obsahovy-marketing-skusenosti-a-smerovanie
Miro Veselý

Obsahový marketing - skúsenosti a smerovanie

Obsahový marketing (content marketing) je v poslednej dobe trend. Že to funguje, vieme už dávno. Teraz je tu otázka, ako to bude fungovať v budúcnosti.

20.11.2017 o 12:59 | Karma článku: 10,05 | Prečítané:  9457x | Diskusia: 0 príspevkov
kolko-stoji-pisanie-textu-na-zakazku-u-copywritera
Miro Veselý

Koľko stojí písanie textu na zakázku u copywritera?

Pri prezeraní firemných webov sa často stretávame s mizerným textom. Kvalitný text často chýba a namiesto neho je na weboch slovná výplň. Zlé zadanie + zlý autor textu = problém.

13.11.2017 o 10:50 | Karma článku: 2,04 | Prečítané:  492x | Diskusia: 5 príspevkov
ako-sledovat-trendy
Miro Veselý

Ako sledovať trendy?

Možno ste len zvedaví. Alebo plánujete pripraviť nejaký produkt či službu. Či spustiť nový web. Oplatí sa poznať nástroje, ktorými viete odhadovať trendy, čo ľudí zaujíma. Toto je tip na nástroj Google Trends.

30.10.2017 o 7:29 | Karma článku: 2,20 | Prečítané:  256x | Diskusia: 0 príspevkov
ako-sa-rozhodnut-medzi-dvoma-moznostami
Miro Veselý

Ako sa rozhodnúť medzi dvoma možnosťami?

Vyberáte si pre firmu logo, dizajn webstránok, či leták? Často sa dostanete do situácie, že pred vami budú dve verzie. Obidve vcelku dobré. Ktorú si vybrať? Ktorá bude zákazníkom viac po chuti? Ako rozhodnúť a…

23.10.2017 o 9:33 | Karma článku: 2,27 | Prečítané:  376x | Diskusia: 0 príspevkov
ako-sa-za-10-rokov-zmenili-navstevnici-webov
Miro Veselý

Ako sa za 10 rokov zmenili návštevníci webov?

O tvorbe webov v tejto rubrike píšem od roku 2004. Dnes sa pozrime, ako sa oplatí upraviť web, aby dobre slúžil návštevníkom z roku 2017. Pozrite si 6 praktických tipov k internetovému marketingu.

16.10.2017 o 9:02 | Karma článku: 4,11 | Prečítané:  482x | Diskusia: 6 príspevkov
Miro Veselý

Marketingové využitie QR kódov

Vo svete bežná vec, u nás to asi ešte len začne. Využitie malých obrazcov, ktoré v sebe nesú digitálnu informáciu. Praktické a asi celkom ideálne práve pre internetový marketing.

28.3.2012 o 10:23 | Karma článku: 8,98 | Prečítané:  2948x | Diskusia: 10 príspevkov
Miro Veselý

Ako sa zbaviť peňazí

Koniec roka sa blíži a niektoré firmy začínajú zúfalo hľadať spôsoby, ako si zvýšiť náklady. Mám tu jeden tip pre firmy, ktoré majú internetové stránky.

11.12.2007 o 11:35 | Karma článku: 11,08 | Prečítané:  4670x | Diskusia: 4 príspevky
Miro Veselý

Štatistiky návštevnosti webu zadarmo

A to sakramentsky podrobné štatistiky! Nová služba Google umožňuje každému majiteľovi webu sledovať návštevnosť na profesionálnej úrovni. Bez preháňania.

18.11.2005 o 10:59 | Karma článku: 11,48 | Prečítané:  8848x | Diskusia: 20 príspevkov
Miro Veselý

Ako vyrobiť účinný reklamný banner - 3

(3. časť) Záverečná porcia tipov ku stratégii tvorby účinného reklamného banneru. Pri návrhu reklamy môže byť užitočná.

18.10.2005 o 9:46 | Karma článku: 11,14 | Prečítané:  7358x | Diskusia: 7 príspevkov
Miro Veselý

Ako vyrobiť účinný reklamný banner - 2

(2. časť) Pokračovanie tipov ku stratégii tvorby účinného reklamného banneru. Teraz sa ponoríme ho hlbšej vody, aby sme načreli čerstvé kliknutia.

17.10.2005 o 8:10 | Karma článku: 11,42 | Prečítané:  5531x | Diskusia: 9 príspevkov
Miro Veselý

Kam patrí menu na webstránke?

Menu na mnohých internetových stránkach začalo putovať. Ak donedávna bolo väčšinou vľavo, čoraz viac webov ho umiestňuje doprava. Je to módna vlna, alebo dlhodobý trend? Na niektorých stránkach to pôsobí, ako dobrý…

24.6.2005 o 11:33 | Karma článku: 8,14 | Prečítané:  3948x | Diskusia: 17 príspevkov
Miro Veselý

Ako vyrobiť účinný reklamný banner - 1

Kto propaguje svoj firemný web, používa okrem iných metód aj bannerovú reklamu. Mnoho reklamných bannerov, ktoré sa dajú bežne vidieť však má zbytočne nízku účinnosť. Investícia do reklamy sa potom nevráti tak, ako…

14.6.2005 o 12:30 | Karma článku: 11,85 | Prečítané:  5599x | Diskusia: 11 príspevkov
Miro Veselý

Ochrana e-mailov na webe pred spamom

Uverejniť svoju e-mailovú adresu na webe môže znamenať okrem iného aj riziko. Vašu verejne známu adresu totiž ľahko nájdu rôzne roboty, ktoré e-mailové adresy zbierajú a potom na ne posielajú nevyžiadané e-maily. Čo…

18.5.2005 o 10:25 | Karma článku: 8,91 | Prečítané:  3801x | Diskusia: 11 príspevkov
Miro Veselý

Aké možnosti a služby na webe ponúknete

Dotazník pre tých, čo chystajú nový web (3. diel). Séria otázok a príkladov odpovedí, ktoré vám môžu pomôcť pri príprave a tvorbe vášho webu.

31.12.2004 o 9:46 | Karma článku: 5,39 | Prečítané:  2178x
Miro Veselý

Prečo potrebuje web návštevník?

Dotazník pre tých, čo chystajú nový web (2. diel). Séria otázok a príkladov odpovedí, ktoré vám môžu pomôcť pri príprave a tvorbe vášho webu.

30.12.2004 o 9:13 | Karma článku: 5,93 | Prečítané:  3119x | Diskusia: 7 príspevkov
Miro Veselý

Prečo potrebujete web vy?

Dotazník pre tých, čo chystajú nový web (1. diel). Séria otázok a príkladov odpovedí, ktoré vám môžu pomôcť pri príprave a tvorbe vášho webu.

29.12.2004 o 8:47 | Karma článku: 5,35 | Prečítané:  2934x | Diskusia: 13 príspevkov
Miro Veselý

Žargón podsvetia internetu nepatrí na web

Občas sa dá na internete vidieť špecifický žargón. V ňom sa zámerne používajú nesprávne písmená, skratky, ornamenty. Je to deformovaný komunikačný kanál známy zo svetla pololegálnych aktivít typu hacker/warez. V…

28.12.2004 o 9:46 | Karma článku: 9,74 | Prečítané:  4927x | Diskusia: 64 príspevkov

Nasledujúce


Už ste čítali?